وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود رمان شما در دو صدم ثانیه عاشق میشوید ، رمان ، رمان شما در دو صدم ثانیه عاشق میشوید ، رمان عاشقانه ، شما در دو صدم ثانیه عاشق میشوید

دانلود رمان شما در دو صدم ثانیه عاشق میشوید | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود کتاب اندروید, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود کتاب 95 , دانلود کتاب رمان ایرانی, دانلود کتاب برای اندروید

اگه دوست دارید داستان عاشقانه منو داداشام راز بزرگ زندگی برادرم.

افشای راز بزرگ کیان رو دنبال کنید با من یعنی دلارام همراه شید ، همه و

همه در رمان شما در دو صدم ثانیه عاشق میشوید

تو چشمای پر از اشکم به دنبال چی میگردی . منو بازیچه دست خودت کردی 

با خیال راحت دکمه قرمز رنگ رو زدم و با حرص کنترل رو روی مبل کناری

شوت کردم . اخی بالاخره تموم شد یکی نیست بگه خدا خیرت بده فکر

مردم رو هم بکنید ادم سیصد و خورده ای قسمت سریال میسازه اونم چی

پخش هر شب ،مردم رو از کار و زندگی میندازن اخه نه این که خیلی هم

سر من شلوغه .


– بالاخره تموم شد ؟

مامان مینوِ . هم پای زورکی من تو این شبا بنده خدا از سر بیکاری با من

همراه میشد .اقای پدر که مدیر عامل شرکت لبنیاته ساعت ده میاد خونه

پس نتیجه اش میشه همراهی زورکی مامان با من . تو رو خدا مامان ما رو باش 

– مامان جان الان میوه میاری؟ زودتر زحمت میکشیدی که من جای این

همه حرص یه خورده ویتامین سُر میدادم ته این بدن بی جون 

– اخی خدا رو شکر این سریال عمر گل لاله هم تموم شد از دست این

دلارام خانم راحت شدیم عینهو خاله خان باجی ها هست که یه بند و یه

نفس غر میزنن بریم خونه ، بزن این شبکه ، صدا ندید ،نفس نکشید ای

خدا رو شکـــر .

ای جونم ببین عمرم چه غری میزنه ،بابا کم که نیست نزدیک یکساله

 





۹۵/۰۶/۲۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی