وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود رمان هم بالین دلم باش, دانلود رمان هم بالین دلم باش apk, دانلود رمان هم بالین دلم باش اندروید, دانلود رمان هم بالین دلم باش برای اندروید, دانلود رمان هم بالین دلم باش برای جاوا, دانلود رمان هم بالین دلم باش برای کامپیوتر, دانلود رمان هم بالین دلم باش برای گوشی, دانلود رمان هم بالین دلم باش برای موبایل, دانلود رمان هم بالین دلم باش جاوا

دانلود رمان هم بالین دلم باش با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:گاهی اوقات یه کار کوچیک ، یه شیطونی که به نظر خودت کوچیکه .. خواسته یه دلته ، یهو میبینی همون کار کوچیک ، همون شیطونی نه فقط خودت بلکه خیلیا دیگه رو هم درگیر میکنه .. روال زندگی یه آدم دیگه به خاطر همون کاری که به نظر خودت کوچیک بود مختل میشه … شاید تو پای کارت بمونی ، اما اونی ک قربانی شیطنت کوچیک تو شده ، تورو میبخشه ؟ داستان من هم درمورد یکی از همین کارای کوچیک و شیطنت هاست .. داستان پریشان و شهرام

.

رمان هم بالین دلم باش

رمان هم بالین دلم باش

.

قسمتی از رمان:

کنارش نشستم و در آغوش کشیدمش.- یه نهار درست کردن که گریه نداره، داره؟ گفتم که خودم بهت کمک میدم.سرش را بالا گرفتم و اشکش را به آرامی پاک کردم.- پاشو خانوم کوچولو. حیف این اشکات نیست؟ گریه کنی می خورمتا. پاشو عروسکم. فقط اول یه قرص به من بده… از روی خون گوسفند رد شدیم. شهره بالای سرمون قرآن نگه داشت و مادرم اسپند چرخوند. از این برخورد دوستانه و پر محبت، کاملا غافلگیر شده بودم. پدر هنوز نیامده بود. پریشان، کنار من روی اولین مبل نشست. استرس شدیدش را حس می کردم. سعی کردم با فشردن دستش، اندکی آرامش کنم… – خودت بهتر می دونی. خیلی وقته که فکرت تو این خونه و زندگی نیست . به من نیست . جسمت اینجاست ولی روحت … چی بگم؟!.چه جوری بگم ؟!. حتی وقتایی که با هم تنهاییم ، فکرت مشغوله . یه جورایی قاطی پاطی هستی . کابوسات زیاد شدن . تو خواب حرف میزنی . بعضی وقت ها این استثناها برای زندگی لازم است. وقتی می دانستم این اولین بار و آخرین بار است که این گونه جیبم را خالی می کند، اجازه دادم تا به خیال خودش تنبیهم کند. زمان هایی بود که می چسبید این تنبیه شدن ها. دو لیوان ذرت مکزیکی پر پنیر ویژه، آتش بس این فوران خشمش بود. چنان پر غرور نشسته بود و با لذت می خورد که گویی بزرگ ترین فاتح دنیاست استارت زد و بی خداحافظی رفت و مرا با دنیایی فکر تنها گذاشت .شک نداشتم که مرا تعقیب کرده است . پس نمی توانستم امروز هم به دیدن بردیا بروم . بعید نبود همین الان هم گوشه ای پنهان شده باشد . وارد دانشگاه شدم و در همان حال برای بردیا پیام فرستادم :” شهرام داره تعقیبم میکنه . نمیتونم بیام “. هنوز باور نمیکنم اینجا بودنش را ، داخل این خانه و این اتاق دوباره نفس کشیدنش را . سر روی بالشی میگذارم که چند ساعت قبل میزبانش بوده و عطر به جا مانده از موهایش را ، به جان می خرم .

.



لینک های دانلود :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

دانلود رمان هم بالین دلم باش جاوا - مدل لباس,مدل لباس 2015,مدل لباس مجلسی ...

www.zarhonar.ir/post/دانلود-رمان-هم-بالین-دلم-باش-جاواTranslate this page

2 days ago - دانلود رمان هم بالین دلم باش با فرمت apk, epub, jar, pdf. 112 بازدید; جولای ... داستان من هم درمورد یکی از همین کارای کوچیک و شیطنت هاست .. داستان ...

دانلود رمان همخونه با فرمت apk, epub, jar, pdf | ایراتو

irato.ir/fa/news/.../دانلود-رمان-همخونه-با-فرمت-apk-epub-jar-pdf/Translate this page

Mar 29, 2015 - دانلود رمان هم بالین دلم باش با فرمت apk, epub, jar, pdf ... برچسب ها : دانلود رمان هم خونه برای گوشی های اندروید, دانلود رمان همخونه, دانلود رمان همخونه از مریم ...

دانلود رمان هستی من باش با فرمت apk, epub, jar, pdf | ایراتو

irato.ir/fa/.../دانلود-رمان-هستی-من-باش-با-فرمت-apk-epub-jar-pdf/Translate this page

May 29, 2015 - دانلود رمان هم بالین دلم باش با فرمت apk, epub, jar, pdf · گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل ظروف پذیرایی کریستال · ژورنالی از شیک ترین و ...

دانلود رمان هم بالین دلم باش اندروید , PDF و آیفون

justcome7.rozblog.com/post/209Translate this page

Jun 11, 2016 - مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید). 3 . دانلود رمان هم ... با فرمت های pdf و java ( jar ,apk ,آیفون,جار,ای پی کی,اندروید,پی دی اف هستید. ... آیفون دانلود رمان دانلود رمان هم بالین دلم باش با لینک.

دانلود رمان هم بالین دلم باش اندروید PDF آیفون | جستجو ... - صفحه اصلی

txblog.ir/.../دانلود+رمان+هم+بالین+دلم+باش+اندروید++PDF+آیفون....Translate this page

دانلود رمان دانلود رمان هم بالین دلم باش با لینک مستقیم از رمان فوریو ... یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar,دانلود رمان اعدام یا انتقام java, ... با فرمت های pdf و java ( jar ,apk ,آیفون,جار,ای پی کی,اندروید,پی دی اف,رمان.

دانلود رمان هم بالین دلم باش اندروید PDF آیفون | جستجو ... - صفحه اصلی

txblog.ir/.../دانلود+رمان+هم+بالین+دلم+باش+اندروید++PDF+و+آیفو...Translate this page

دانلود رمان دانلود رمان هم بالین دلم باش با لینک مستقیم از رمان فوریو دانلود رمان دانلود .... با فرمت های pdf و java ( jar ,apk ,آیفون,جار,ای پی کی,اندروید,پی دی اف,رمان. ... 1 دانلود رمان .... دانلودرمان فرستاده از mehrsa-m با فرمت pdf,apk,java,epub دانلود رمان ...

دانلود رمان هم بالین دلم باش apk

www.book4.ir/tag/دانلود+رمان+هم+بالین+دلم+باش+apkTranslate this page

شما اینجا هستید : صفحه اصلی » tag » دانلود رمان هم بالین دلم باش apk ... با فرمت های pdf و java ( jar ,apk ,آیفون,جار,ای پی کی,اندروید,پی دی اف هستید ... حجم کتاب : (2,7 پی دی اف) – 0,5 (پرنیان) – 1,2 (کتابچه) – 0,5 (ePub) – اندروید 1,1 (APK).

نمایش سایت http://zarhonar.ir

sokas1393.avablog.ir/gotolink/zarhonar.irTranslate this page

دانلود رمان هم بالین دلم باش با فرمت apk, epub, jar, pdf · گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل ظروف پذیرایی کریستال · ژورنالی از شیک ترین و جدیدترین مدل های ...

دانلود رمان عملیات اکشن با فرمت apk, epub, jar, pdf

www.zamoune.com/.../دانلود-رمان-عملیات-اکشن-با-فرمت-apk-epu...Translate this page

دانلود رمان هم بالین دلم باش با فرمت apk, epub, jar, pdf · گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل ظروف پذیرایی کریستال · ژورنالی از شیک ترین و جدیدترین مدل های ...

دانلود رمان نوازش عشق با فرمت apk, epub, jar, pdf

marzfun.nasrblog.com/دانلود-رمان-نوازش-عشق-با-فرمت-apk,-epub...Translate this page

Feb 28, 2016 - دانلود رمان با هم تا همیشه با فرمت apk, epub, jar, pdf .... رمان در مورد دختری ... دانلود رمان نوازش عشق 16 ساعت پیش 393 بازدید; رمان هم بالین دلم باش .

دانلود رمان هستی من باش با فرمت apk, epub, jar, pdf | ایراتو

irato.ir/fa/.../دانلود-رمان-هستی-من-باش-با-فرمت-apk-epub-jar-pdf/Translate this page

May 29, 2015 - دانلود رمان هستی من باش با فرمت apk, epub, jar, pdf . . خلاصه داستان : داستان درباره ی دختری هست که به دلایلی باید شخصی را که وارده زندگیه او شده را ...

دانلود رایگان رمان عاشقانه هستی من باش - سایت عاشقانه 98لاو

www.98love.ir/post/.../دانلود-رایگان-رمان-عاشقانه-هستی-من-باش.ht...Translate this page

دانلود رایگان رمان عاشقانه هستی من باش خلاصه داستان رمان هستی من باش : داستان درباره ی دختری هست که به دلایلی ... موضوعات : رمان های جدید , دانلود رمان های عاشقانه pdf , ...

دانلود کتاب رمان هستی من باش » کتابخانه مجازی ماهان - 1

mahanlibrary.ir/831-دانلود-کتاب-رمان-هستی-من-باش.htmlTranslate this page

عنوان : کتاب رمان هستی من باش موضوع : رمان عاشقانه نویسنده : فاطمه.س زبان : فارسی نوع فایل : PDF حجم : 1.97 مگابایت تعداد صفحات : 251 عنوان : کتاب رمان هستی من ...

دانلود رمان عاشقانه هستی من باش - رمان عاشقانه

novelfa.ir/دانلود-رمان-عاشقانه-هستی-من-باش/Translate this page

Oct 9, 2015 - تبلیغات. دانلود رمان عاشقانه هستی من باش ... هستی این تلفنت خودش و کشت. ... دانلود رمان عشق تو سراب بود جاوا،اندروید،pdf،ایفون · دانلود رمان کورس ...

دانلود رمان هستی من باش با فرمت apk, epub, jar, pdf - مدل لباس,مدل لباس ...

www.zarhonar.ir/.../دانلود-رمان-هستی-من-باش-با-فرمت-apk-epub-j...Translate this page

May 29, 2015 - دانلود رمان هستی من باش با فرمت apk, epub, jar, pdf,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی,دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا ,دانلود رمان مخصوص ...

دانلود رایگان رمان عاشقانه هستی من باش

download-roman.rozblog.com/دانلود-رایگان-رمان-عاشقانه-هستی-م...Translate this page

دانلود کتاب رمان pdf,رمان هستی من باش,دانلود کتاب رمان 92,دانلود کتاب رمان عاشقانه جدید,,دانلود رایگان رمان عاشقانه هستی من باش,دانلود رمان عاشقانه.

دانلود رمان جدید هستی من باش مخصوص موبایل

www.mihanebook.com › رمان الکترونیک موبایلTranslate this page

دانلود رمان جدید هستی من باش مخصوص موبایل | ,دانلود رمان هستی من باش,دانلود رمان عاشقانه مخصوص موبایل,دانلود رمان عاشقانه ایرانی,دانلود رمان برای موبایل.

دانلود رمان دنیای من باش (1) برای اندروید،تبلت،جاوا،pdf - سه نقطه

3noqte.ir/دانلود-رمان-دنیای-من-باش-1-برای-اندروید/Translate this page

دانلود رمان دنیای من باش (1) برای موبایل و تبلت اندروید apk دانلود رمان دنیای من باش (1) ... دانلود کتاب الکترونیکی دنیای من باش (۱) با فرمت های apk و pdf و java و epub .... هستی. شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۴. سلام خسته نباشید واقعا سایتتون عالی و بینظیره و ...

داستانک - دانلود رایگان رمان عاشقانه هستی من باش

joml3.blogfa.com/post/178Translate this page

داستانک - دانلود رایگان رمان عاشقانه هستی من باش - ... برچسب‌ها: دانلود کتاب رمان pdf, رمان هستی من باش, دانلود کتاب رمان 92, دانلود کتاب رمان عاشقانه جدید. [ چهارشنبه ...

دانلود رمان هستی من باش pdf - صفحه اصلی

ww2.mofassal.ir/detail/دانلود-رمان-هستی-من-باش-pdf/article/98/Translate this page

دانلود رمان ورود ان ممنوع با فرمت apk epub jar pdf دانلود رمان پزشک تنها و مغرور با.





۹۵/۰۴/۲۵
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی