وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود رمان جدایی بین من و تو, دانلود رمان جدایی بین من و تو pdf, دانلود رمان جدایی بین من و تو اندروید, دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت pdf, دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت جاوا, دانلود رمان جدایی بین من و تو برای اندروید, دانلود رمان جدایی بین من و تو برای جاوا, دانلود رمان جدایی بین من و تو برای کامپیوتر, دانلود رمان جدایی بین من و تو برای موبایل

دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf

با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند کافه نوول

.

رمان جدایی بین من و تو

.

نام رمان: رمان جدایی بین من و تو

نویسنده: zr2014

تعداد صفحات: 106

خلاصه ای از داستان رمان:

دختری به اسم آترا که با آترین نامزدی می کنه و شبی که با هم نامزدی می کنند به مسافرت می رن و چون هوا تاریک هست با یه ماشین تصادف می کنند و هر دوتاشون بیهوش می شن و وقتی که آترا چشماشو باز می کنه میبینه داخل بیمارستان هست و مادرش کنارش نشسته و داره دعا می خونه و اشک از چشماش بیرون می یاد و آترا از مادرش می پرسه که آترین کجاست و اون چیزی بهش نمی گه و قدر به پاسخ گویی نیست ولی آخر می فهمه که ناپدید شده و بین عشقشون یه جدایی افتاده جدایی که باعث می شه از هم دور شن … تا این که پنج سال از اون اتفاق می گذره

صفحه ی اول رمان:

با خستگی در خونه رو باز کردم طبق همیشه هیچ کس خونه نبود عادی بود کیفمو پرت کردم رو میز و خودم نشستم روی مبل(( آخ خدا چقدر خستم بود دیگه داشتم می مردم … حالا انگار کوه کندم )) مغنعه مو از سرم بیرون آوردم و گذاشتم روی دسته ی مبل دستامو فرو کردم تو موهام یه ذره اعصابم خورد اما نمی دونم برای چی شاید به خاطر ترافیک امروز سرم به شدت درد می کرد از جام بلند شدم رفتم تو آشپژخونه در یخچال رو باز کردم قرص سر درد رو آوردم بیرون و همراه لیوان آب خوردم همین اینکه لیوان رو روی اپن قرار دادم تلفنم زنگ خورد ((اوففف … از ساعت هفت صبح تا حالا یه بند داره زنگ می خورده دیگه اعصاب برای من بدبخت نذاشته )) به طرف گوشی رفتم و با عصبانیت تماس رو برقرار کردم من _بنال ویدا (( دوستم )) _ سلام بر خانوم خودم با شنیدن صدای آترین عصبانیتم فروکش رفت من _سلام خوبی ؟ آترین _بله خودم شما خوبی ؟ با جدیت ادامه دادم من _آترین ؟!!!! آترین _جانم چیه خانومی ؟ من _می شه اینقدر با من رسمی حرف نزنی ؟ آترین _خب عزیز من ما که هنوز زن و … حرفشو قطع کردم من _بالاخره که قراره بشیم دیگه این طوری حرف نزن ؟ آترین _چشم فقط به خاطر تو لبخند ملیحی زدم آترین _خب خب چی کار می کنی بدون من ؟ من _کاری نمی کنم تازه از بیرون اومدم خستم

.

لینک های دانلود رمان جدایی بین من و تو :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)


دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf

www.mahandownload.com/دانلود-رمان-جدایی-بین-من-و-تو-با-فرمت-ap...

۲۰ ساعت پیش - دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند کافه نوول . . نام رمان: رمان جدایی بین من و تو نویسنده: ...

دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf - ...

www.rotos.ir/.../دانلود-رمان-جدایی-بین-من-و-تو-با-فرمت-apk-epub-jar-p...

۱۷ ساعت پیش - دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf ... دختری به اسم آترا که با آترین نامزدی می کنه و شبی که با هم نامزدی می کنند به مسافرت می ...

دانلود رمان عاشقانه ، رمان ایرانی

www.cafenovel.ir/

دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf ... برچسب ها : دانلود رمان جدایی بین من و تو, دانلود رمان جدایی بین من و تو pdf, دانلود رمان جدایی بین من و تو ...

دانلود رمان قرار نبود برای اندروید بایگانی - دانلود رمان عاشقانه

www.cafenovel.ir/tag/دانلود-رمان-قرار-نبود-برای-اندروید/

آخرین رمان های سایت. دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf ... دانلود رمان قرار نبود با فرمت apk, epub, jar, pdf ... خلاصه ی از داستان رمان قرار نبود : ... مادر ترسا چند سال پیش فوت کرده ترسا با پدر و مادربزگش( عزیز جون )زندگی میکنه.

پارس ها - دانلود رمان محبت عشق با فرمت apk, epub, jar, pdf

parsha.mihanblog.com/post/701

۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رمان محبت عشق با فرمت apk, epub, jar, pdf ... نفس های آخرشه، به همین سادگی هم عزیزترین شخص زندگی تو از دست می دی! ... به من قول داده همه دنبال آن دختر بچه ۱۴ ساله بودن که تنها بودنش با مادرش که .... دانلود رمان جدایی بین من و تو.

دانلود رمان المپیاد عشق با فرمت apk - تهران بلاگ

rtmedia.tehranblogs.ir/list/دانلود+رمان+المپیاد+عشق+با+فرمت+apk.html

رمان دختری که من باشمرمان رقاص های شیطونرمان پایان ناپیدارمان مدارارمان لپهای خیس و ... لعیای عشقرمان تو با منیرمان ورود عشق ممنوعرمان مسافر کوچه های عاشقیرمان من یه ... روزای منرمان زیر پوست شهررمان آوایی بین عشق و نفرترمان یک عشق یک تنفررمان با .... android, apk, epub, iphone, jar, Java, PDF, pegah75, آندروید, آیفون, اندروید, ...

رمانسرای بهارانه - دانلود رمان برای آندروید

iranimag.ir/detail/2473154/article/4

دانلود رمان هراس بی تو ماندنم برای کامپیوتر و موبایل و آندروید و apk. ... دانلود رمان برای اندروید ... apk, epub, jar, pdf · دانلود رمان لالایی بیداری با فرمت apk, epub, jar, ... رمان جدایی بین من و تو برای کامپیوتر, دانلود رمان جدایی بین من و تو برای موبایل .

سایت صادقیان-سایت صادقیان

sadeghian.niloblog.com/

صفحه ی اول رمان: ونوس با دلواپسی به کامیار گفت :اگه پدرت منو نپسندید من دیوونه میشم. کامیار به چشمان .... دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf ...

دانلود Fotor Photo Editor 3.5.3.426 – ویرایشگر تصویر ...

khabardoni.xyz/.../دانلود-fotor-photo-editor-3-5-3-426-ویرایشگر-تص...

با داشتن اپلیکیشن Fotor Photo Editor برروی موبایل اندرویدی خود می توانید تصاویر موجود در گالریتان را ... دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf ...

دانلود SwiftKey Beta 6.2.3.67 – کیبورد عالی سوئیف بتا ...

khabardoni.xyz/.../دانلود-swiftkey-beta-6-2-3-67-کیبورد-عالی-سوئیف...

دانلود SwiftKey Beta 6.2.3.67 – کیبورد عالی سوئیف بتا اندروید + مود. 3 ساعت قبل ... جنگ به روایت فرمانده · دانلود رمان جدایی بین من و تو با فرمت apk, epub, jar, pdf ...


.



۹۴/۱۱/۲۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی