وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


دانلود رمان بگذار ستایشت کنم apk, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم pdf, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم اندروید, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم برای اندروید, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم برای جاوا, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم برای کامپیوتر, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم برای موبایل, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم جار, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم جاوا, دانلود رمان بگذار ستایشت کنم نگاه دانلود

دانلود رمان بگذار ستایشت کنم با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:امیر ارسلان قصه ی ما محکم و مستبدوبا اراده است….مهربونیاش رو نشون نمیده اما بدی هاش و رفتار مستبدش به خوبی قابل مشاهده…

.

رمان بگذار ستایشت کنم

رمان بگذار ستایشت کنم

.

قسمتی از رمان:

بیرون رفتیم و به سمت یه سالن رفتیم که با دوپله از سالن جلو راهرو جدا میشد ….وارد یه سالن خیلی بزرگ و زیباشدیم که با ۳سری مبل سفید-بنفش راحتی و پرده های به رنگ مبل ها دیزاین شده بود که من با خودم گفتم مرحبا به کسی که اینجا رو دیزاین کرده….حواسم رو جمع کردم که مثل همیشه ضایع بازی در نیارم….آخه همیشه زیاد توی فکر میرم وسوتی میدم.رمان بگذار ستایشت کنم سری تکون دادم و گفتم: -شاید نگین…..اما آینده یه کتاب نخوندست……مطمئنا هرکسی که برای اولین بار یه کتاب رمان رو باز میکنه،نمیدونه یه صفحه جلوتر قراره چه اتفاقی بیفته نمیدونه و همین دعوت به جلو رفتن و دونستن بیشترش میکنه…..شاید از یه قسمتایی از اون کتاب لذت ببره یا عذاب بکشه……گاهی با خوندن هر صفحه یا خط از اون کتاب میخنده و گاهی هم گریه میکنه….. من نمیدونم قراره چه اتفاقی بیفته…..منتظرم و نگران.رمان بگذار ستایشت کنم دخترک عزیزم سلام….امروز که داری این نامه رو میخونی من نیستم….من نیستم و متاسفم که داری روزهای سختی رو میگذرونی کاش بودم کنارت وحداقل آرومت میکردم….. اما این دلیل نمیشه که نخوام حقیقت رو بهت نگم….نیستم اما کسی هست که به کمکت نیاز داره نمیتونم برات بگم چون ممکنه این نامه بجز تو به دست کسی دیگه برسه و اون موقعست که دوباره زندگیش دچار تلاطم میشه اگه تاامروز مجبورشدم تو رو توی این شرایط بزرگ کنم،فقط و فقط دلیلش اون شخصه….رمان بگذار ستایشت کنم مامان سری تکون داد……. -مطمئنا از نگه داری عمه مهربانه…… الی بعد از فوت امیر اصلان و رفتارهای ماهرخ مادر ارسلان نمیتونست حرف بزنه…..تا چند ماه و بعد از اون با لکنت شدید….. یه روز که توی کارخونه مشغول بودیم،با امیراصلان تماس گرفتند و گفتند که الی توی پارک از پله ها افتاده و بردنش بیمارستان ……اون موقع تازه براش پرستار گرفته بود……با عجله از کارخونه بیرون رفت…

..

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)



۹۵/۰۴/۰۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی