وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


Ahang Amir Tataloo Mehr 94 Ahang Be Man Che Haan Amir Tataloo Amir Tataloo Be Man Che Haan Amir Tataloo Be Man Che Haan Mp3 Amir Tataloo Be Man Che Haan Mp3 128 Amir Tataloo Be Man Che Haan Mp3 320 Amir Tataloo New Music Be Man Che Haan BIA4MUSIC.COM Download Ahang Be Man Che Haan Amir Tataloo Download Ahang Jadid Amir Tataloo Be Man Che Haan Download New Music Amir Tataloo Be Man Che Haan Text Ahang Be Man Che Haan Amir Tataloo آهنگ امیر تتلو به من چه هان آهنگ امیر تتلو مهر 94 آهنگ به من چه هان امیر تتلو آهنگهای مهر 94 امیر تتلو به من چه هان بگو بلند یه مرتبه برو راحتم بزار عوضی به من چه هان به من چه هان بگو خودم چه مرگمه بهترین آهنگهای مهر 94 بیا فورموزیک تکست آهنگ به من چه هان امیر تتلو جدید ترین آهنگ امیر تتلو خسته از الکل شرر پاک خونه از دم پر شمع خسته از مردم شهر خسته از اونکه تو میخوای بشیو من خودشم دانلود آهنگ Amir Tataloo Be Man Che Haan دانلود آهنگ امیر تتلو به من چه هان دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان شعر آهنگ به من چه هان امیر تتلو فکر هدف کل شب اونکه میگفت نرو که رفت خودشم متن آهنگ به من چه هان امیر تتلو متن آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان موزیک جدید امیر تتلو به نام به من چه هان نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان + متن آهنگ

Download New Music Amir Tataloo – Be Man Che Haan + text Music

متن آهنگ به من چه هان امیر تتلو

منتشر شد

http://up.bia4music.com/music/94/7/Amir%20Tataloo%20-%20Be%20Man%20Che%20Haan.jpg

خسته از مردم شهر
خسته از اونکه تو میخوای بشیو من خودشم
خسته از الکل شرر پاک خونه از دم پر شمع
فکر هدف کل شب اونکه میگفت نرو که رفت خودشم
دوست دارن دستخورده شن


متن آهنگ به من چه هان امیر تتلو

خسته از مردم شهر
خسته از اونکه تو میخوای بشیو من خودشم
خسته از الکل شرر پاک خونه از دم پر شمع
فکر هدف کل شب اونکه میگفت نرو که رفت خودشم
دوست دارن دستخورده شن
بذا بره با اونا که درخورشن بگو اصلا با کل شهر هه
به من چه هان بگو خودم چه مرگمو
بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی
نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این
به من چه هان بگو خودم چه مرگمو
بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی
نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این
شعر آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان
خسته ام از این الگوریتم زندگی
خسته از دوست دارم اونم هرطوری که بهم بگی
آرومم نمیکنه دیگه هر گلی که بهم بدی
به من چه هان بگو خودم چه مرگمو
بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی
نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این
به من چه هان بگو خودم چه مرگمو
بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی
نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این
به من چه کی مرد کی باخت کی برد
کی گرفت سیمرغ اینطور بی ذوق
کی اومد رو بیلبورد میلبورد بیخود
هر کی اومد یه دله سیر خورد
به من چه اون چشه خودش خواست که تو چشه
خودش خواسته سوژشه
زیادی ول بپری بدن حق داره کوفته شه
اون خودش خواسته کوفتش شه
به من چه لعنتی حاله من چطور خوب بشه
به من چه هان بگو خودم چه مرگمو
بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی
نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این
به من چه هان بگو خودم چه مرگمو
بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی
نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این
همه جا پشته هم بده همو هی میگیم
همه جا پشته غم غمه همو کی دیدیم
همه جا میدی فقط بد بدو هی میریم
میزنی شوخی شوخی قلبه منو جر میدی
خنده خنده یهویی بند همو آب میدیم
همه جا دیواره و پنجره رو خواب دیدیم
میشینیمو وایستادنه یه پیرمردو میبینیم
دمه بدشانسی فقط فیلمه همو میگیریم
خسته ام از خوابیدن از خواب دیدن از پاییدن
نه آبجیتم نه مامیتم نه داییتم
نه عادی ام نه مادی ام
نه هر جا زود میرمو وا میدمو
نه وا میرم نه حتی رو میدم به فامیلم روانیم
به من چه هان بگو خودم چه مرگمو
بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی
نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این


http://up.bia4music.com/music/94/khordad/128.jpg


دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام به من چه هان

pop-music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-امیر-تتلو-بنام-به-من-چه

Translate this page

 Rating: 4.3 - ‎528 votes

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام به من چه هان با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - آهنگ به من چه هان از امیر تتلو برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان

nicmusic.org › تک آهنگ های جدید

Translate this page

 Rating: 5 - ‎1 vote

14 hours ago - دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر تتلو به نام به من چه هان با کیفیت بالا با لینک مستقیم و بهمراه متن آهنگ.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان با متن آهنگ

www.tabtaraneh.ir/?p=7396

Translate this page

5 hours ago - دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان با متن آهنگ 320 و 128 دانلود اهنگهای امیرتتلو دانلود آهنگ جدید به من چه هان از امیر تتلو دانلودآهنگ جدید.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام به من چه هان با متن آهنگ | موزیک ...

www.seamusic.ir/?p=19602

Translate this page

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هانبا متن آهنگ دانلود اهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان دانلود اهنگ جدید 94 امیر تتلو با نام به من چه هان دانلود اهنگ.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام به من چه هان

www.smusic.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-امیر-تتلو-بنام-به...

Translate this page

Oct 4, 2015 - دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان Download New Song By Amir Tataloo Called Be Man Che Han.

دانلود آهنگ به من چه هان از امیر تتلو با لینک مستقیم | دانلود آهنگ

sakhamusic.ir/amir-tataloo-called-be-man-che-haan/

Translate this page

2 days ago - دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر تتلو بنام به من چه هان با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 - Download New Music By Amir Tataloo Called ...

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام به من چه هان - دانلود آهنگ جدید

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-امیر-تتلو-به-نام-به-من-چه-ها/

Translate this page

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان Download New Song By Amir Tataloo Called Be Man Che Han.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام به من چه هان - دانلود آهنگ های جدید

radio-javan-irani.com › بزودی

Translate this page

5 days ago - دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر تتلو به نام به من چه هان از رادیو جوان ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو - به من چه هان | به موزیک

www.4behmusic.net › آهنگ ایرانی › دانلود آهنگ

Translate this page

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان. ... دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان. Download New Music Amir Tataloo Be Man Che Han. دانلود آهنگ جدید امیر ...

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام به من چه هان - دانلود آهنگ جدید

novinmusic.com/دانلود-آهنگ-امیر-تتلو-به-من-چه-هان/

Translate this page

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان Download New Music "Be Man Che Han" Of Amir Tataloo تنظیم : مسعود جهانی برای دانلود آهنگ با دو کیفیت متفاوت.

دانلود آهنگ جدید جدید امیر تتلو به نام به من چه هان :: دانلود اهنگ ...

shirazmusic.blog.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-جدید-امیر-تتل...

Translate this page

24 mins ago - Amir Tataloo - Be Man Che Han, آهنگ امیر تتلو به نام به من چه هان, امیر ... وسط چین راست نویس لینک متن به آدرس حذف لینک مشاهده کد حذف فرمت متن ...

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان - رادیو موزیک ...

radio-music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-امیر-تتلو-به-نام-به-من/

Translate this page

11 hours ago - دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان Download New Music Amir Tataloo Called Be Man Che Han.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان - موزیک ما | دانلود ...

www.musicma.ir/2015/11/01/امیر-تتلو-به-من-چه-هان/

Translate this page

14 hours ago - دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان با ترانه سرایی و آهنگ سازی امیر تتلو ، تنظیم مسعود جهانی به همراه متن آهنگ.

دانلود اهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان , متن شعر تکست

to2music.com/192-downloadnewamirtataloomewhath...

Translate this page

Oct 5, 2015 - دانلود اهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان . آهنگی جدید با صدای رپر ایرانی امیر تتلو به نام به من چه هان . این آهنگ تتلو یعنی چی برای گفتن داره هان ؟

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام صاحب + متن آهنگ | تیم صدا

timseda.com/دانلود-آهنگ-جدید-امیر-تتلو-صاحب/

Translate this page

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو صاحب با کیفیت بالا موزیک جدید امیر تتلو با نام صاحب با پخش انلاین موزیک Download New Music Amir Tataloo – Saheb این آهنگ به. ... دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان + متن آهنگ ...

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان به همراه متن آهنگ

ghelyun.ir/download-new-music-amir-tataloo-be-man...

Translate this page

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان به همراه متن آهنگ دانلود آهنگ به من چه هان تتلو متن آهنگ به من چه هان از امیر تتلو به من چه هان بگو خودم چه مرگمه.

آهنگ جدید امیر تتلو به نام حسش کن - دانلود آهنگ

www.musicfa.ir › موزیک › تک آهنگ

Translate this page

دانلود آهنگ حسش کن با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ. متن آهنگ امیر تتلو – حسش کن حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن دنیای من ...

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان + متن ترانه - فیدسرا

feedsara.rozblog.com/post/3530

Translate this page

17 hours ago - دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان + متن ترانه | دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ | دانلود آهنگ…,دانلود ...

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام به من چه هان - دانلود آهنگ جدید

rubixmusic.com/دانلود-آهنگ-امیر-تتلو-به-نام-به-من-چ...

Translate this page

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان با لینک مستقیم. دانلود اهنگ جدید امیر تتلو - به من چه هان. Download New Song by Amir Tataloo Called Be Man Che Han.

متن آهنگ به من چه هان امیر تتلو - دانلود آهنگ جدید

next1.ir/tag/متن-آهنگ-به-من-چه-هان-امیر-تتلو/

Translate this page

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی با نام خون خدا; محمد حسین - سفینه النجاه ... جهت دانلود آهنگ به من چه هان از امیر تتلو با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و مشاهده متن این آهنگ از رسانه ...



۹۴/۰۸/۱۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی