وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


ماجرای جدایی ترانه علیدوستی از همسرش

جزئیات جدایی ترانه علیدوستی از همسرش + تصاویر و بیوگرافی

خبر جدایی ترانه علیدوستی از همسرش

ماجرای جدایی ترانه علیدوستی و همسرش,

طلاق ترانه علیدوستی,عکس همسر ترانه علیدوستی, ترانه علیدوستی و همسرش,بیوگرافی ترانه علیدوستی و همسرش, جدایی ترانه علیدوستی صحت دارد؟,طلاق ترانه علیدوستی از شایعه تا واقعیت,ترانه علیدوستی ویکی پدیا, ترانه علیدوستی از همسرش جدا شده؟, جدایی ترانه علیدوستی ,ترانه علیدوستی,شوهر ترانه علیدوستی,آیا ترانه علیدوستی طلاق گرفته است؟,ماجرای جدا شدن ترانه علیدوستی از همسرش,جدایی ترانه علیدوستی و همسرش,علت جدایی ترانه علیدوستی و همسرش,همسر ترانه علیدوستی,عکس جدایی ترانه علیدوستی از همسرش,بیوگرافی ترانه علیدوستی,تصاویر ترانه علیدوستی,

همسر ترانه علیدوستی,

 آیا ترانه علیدوستی طلاق گرفته است؟ آیا جدایی ترانه علیدوستی و همسرش صحت دارد؟ اینستاگرام ترانه علیدوستی به چه دلیل ترانه علیدوستی از شوهرش جدا شده؟ بیوگرافی ترانه علیدوستی بیوگرافی ترانه علیدوستی و همسرش ترانه ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی از همسرش جدا شده؟ ترانه علیدوستی بیوگرافی ترانه علیدوستی و همسرش ترانه علیدوستی ویکی پدیا تصاویر ترانه علیدوستی جدایی ترانه علیدوستی جدایی ترانه علیدوستی صحت دارد؟ جدایی ترانه علیدوستی و همسرش چرا ترانه علیدوستی از همسرش جدا شده است؟ خبر جدایی ترانه علیدوستی از همسرش شایعه ی جدایی ترانه علیدوستی از همسرش شوهر ترانه علیدوستی طلاق ترانه علیدوستی طلاق ترانه علیدوستی از شایعه تا واقعیت عکس جدایی ترانه علیدوستی از همسرش عکس طلاق ترانه علیدوستی عکس های ترانه علیدوستی عکس همسر ترانه علیدوستی علت جدایی ترانه علیدوستی از همسرش چیست؟ علت جدایی ترانه علیدوستی و همسرش فرا دانلود ماجرای جدا شدن ترانه علیدوستی از همسرش ماجرای جدایی ترانه علیدوستی از همسرش ماجرای جدایی ترانه علیدوستی و همسرش ماجرای طلاق ترانه علیدوستی از همسرش همسر ترانه علیدوستی

ماجرای جدایی ترانه علیدوستی از همسرش

چرا ترانه علیدوستی از همسرش جدا شده است؟,ماجرای طلاق ترانه علیدوستی از همسرش,به چه دلیل ترانه علیدوستی از شوهرش جدا شده؟,علت جدایی ترانه علیدوستی از همسرش چیست؟,عکس های ترانه علیدوستی,اینستاگرام ترانه علیدوستی,عکس طلاق ترانه علیدوستی,ترانه علیدوستی بیوگرافی,خبر جدایی ترانه علیدوستی از همسرش,شایعه ی جدایی ترانه علیدوستی از همسرش,

ماجرای جدایی ترانه علیدوستی از همسرش

زمزمه هایی مبنی بر جدایی ترانه علیدوستی و همسرش در گوشه و کنار شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده. بعید نیست که در پی مسئله تتو دست هایش و حرف هایی که در دفاع از فمینیست زده برخی آهنگ جدایی ترانه را کوک کرده باشند تا شویی ساختگی علیه او راه بیاندازند.

ماجرای جدایی ترانه علیدوستی از همسرش

از شهرزاد و جدایی و وصلش با فرهاد و قباد بگیرد تا حضورش در جشنواره کن و نامزد بهترین بازیگر زن شدن و بعد ماجرای تتو دست هایش و حاشیه هایی که برایش به وجود آمد. اما اکنون زمزمه هایی مبنی بر جدایی او و همسرش در گوشه و کنار شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده. بعید نیست که در پی مسئله تتو دست هایش و حرف هایی که در دفاع از فمینیست زده برخی آهنگ جدایی ترانه را کوک کرده باشند تا شویی ساختگی علیه او راه بیاندازند. در ماه های قبل از ازدواجش نیز شایعه اینکه ترانه قصد دارد با مانی حقیقی ازدواج کند بر سر زبان ها افتاد و اکنون نیز برخی دلیل او را برای جدایی از همسرش رجوع به مانی حقیقی می دانند! این در حالی است که ترانه علیدوستی یکی از بی حاشیه ترین بازیگران است که کمتر زندگی خصوصی اش در دایره رسانه ها افتاده! با اینکه هر ازدواجی ممکن است به طلاق منجر شود اما امیدواریم که این خبر شایعه باشد.

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:«چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالابلندی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است. این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است.»

بیوگرافی ترانه علیدوستی :

ترانه علیدوستی (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲، تهران) بازیگر سینما و تئاتر، دوبلر و مترجم اهل ایران است.

ترانه علیدوستی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶، برای ایفای نقش(رعنا) در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن شد.

همچنین او توانسته عناوین متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن، جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

او در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه ۲۰۱۴ و فیلم هانوی ویتنام ۲۰۱۲، یکی از اعضای هیئت داوران بود.

او به زبان انگلیسی مسلط است و در زمینه ادبیات هم فعالیت دارد و مترجم آثار ادبی است. او جایزه ادبی پروین اعتصامی را در پنجمین دوره برگزاری آن در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رؤیای مادرم، تألیف آلیس مونرو کسب کرد.

ترانه علیدوستی در ویژه نامه شماره ۱۰۰ ماهنامه «صنعت سینما» که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد،به انتخاب ۱۳۰ نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد، همچنین در سال ۱۳۹۰، ماهنامه سینمایی فیلم او را به عنوان بهترین بازیگر زن دهه ۸۰ انتخاب کرد.




۹۵/۰۵/۰۸
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی