وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


عکس عروس و داماد ایرانی, عکس عروس و داماد در باغ, عکس عروس و داماد در تالار, عکس عروسی ایرانی, فیگور عاشقانه عروس داماد, فیگور عاشقانه عروس و داماد, مدل فیگور عروس و داماد, مدل فیگور عروس و داماد اروپایی, مدل فیگور عروس و داماد در اتلیه

تور عروس یکی از بهترین بافت ها برای عکاسی است. هم به عنوان یک نرم کننده نور می توان از آن بهره برد و هم اینکه به ظرافت عکاسی می افزاید. هنگام عکاسی دوربین را یا بر روی حالت دستی قرار دهید و فوکوس را روی چشم ها تنظیم نمایید و یا از حالت خودکار استفاده کنید تا بافت تور را به خوبی درآورید.

.

مدل فیگور عاشقانه عروس و داماد

مدل فیگور عاشقانه عروس و داماد

.

.

.

.

ژست عروس و داماد در آتلیه

ژست عروس و داماد در آتلیه

.

.

.

.

فیگور جدید عروس و داماد

فیگور جدید عروس و داماد

.

.

.

.

فیگور عاشقانه عروس و داماد

فیگور عاشقانه عروس و داماد

.

.

.

.

فیگور عاشقانه عروس داماد

فیگور عاشقانه عروس داماد

.

.

.

.

فیگور عروس جدید

فیگور عروس جدید

.

در مطلب امروز آموزش ژست دادن به عروس را از زبان یک تیم عکاسی حرفه ای مرور می کنیم. شما می توانید از قبل این آموزش را در اختیار عروس و داماد قرار دهید (آموزش ژست آقایان در مطلب بعد) تا روز عکاسی آمدگی بیشتری برای ژست گرفتن داشته باشند.

این آموزش ژست گرفتن را برای شما آماده کردیم تا نشان دهیم چطور می خواهیم شما را در عکس هایتان خوب نشان دهیم و از شما عکس های زیبا و به یاد ماندنی ای بگیریم. در این آموزش به شما می گوییم که معمولاً کسانی که از آنها عکس می گیرید چطور ژست می گیرند و شما با ژست آنها چه کار می توانید بکنید تا آنها را بهتر نشان دهید، معایبشان را تا حد امکان بپوشانید و قسمتهای خوبشان را بهتر نشان دهید. به آموزش «چطور در عکس های عروسیتان خوب دیده شوید» خوش آمدید.


۹۵/۰۴/۰۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی