وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


بیماری وبا بیماری وبا در زائران پیشگیری از بیماری وبا توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وباجلوگیری از بیماری وبا راه های انتقال وبا راه های پیشگیری از وبا رعایت کردن شروع وبا علائم وبا نکات مهم برای جلوگیری از بیماری وبا نکات مهم جلوگریری از وبا وبا در ایران

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا در بین زائران ایرانی

توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا در بین زائران ایرانی

توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا در بین زائران ایرانی

توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا

توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا در بین زائران ایرانی

با توجه به شیوع وبا در عراق به زائران عتبات عالیات توصیه می شود ، از آب‌ معدنی باز نشده، سجاده شخصی و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند  و میوه مصرف نکنند.

دکتر ولید دنده بر ‌رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا (س) که تجربه سال‌ها فعالیت درمانی در عتبات عالیات را نیز دارد با اشاره به این که طی ماه‌های اخیر ابتلا به وبا در برخی از استان‌های کشور عراق شدت گرفته است، گفت: وبا میکروبی است که از طریق آب آلوده منتقل می‌شود. لذا به همه زائران توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری،  توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: تمام دستگیره‌هایی که در هتل‌ها، خودروها و … وجود دارد و هر وسیله دیگری که به آن دست می‌زنیم احتمال دارد به میکروب وبا آلوده باشد چرا که ممکن است افراد مبتلا به این دستگیره‌ها دست زده باشند. بر همین اساس باید احتمال آلوده بودن این وسایل را داد  و قبل از خوردن و آشامیدن و دست زدن به دهان، چشم، بینی و … دست را به صورت مرتب با آب و مایع دستشویی شست.

البته ممکن است افرادی مبتلا به اسهال شوند که این اسهال وبایی نباشد بلکه ویروسی باشد، در چنین حالتی وظیفه این افراد در مقابل سایر زائران این است که بعد از اجابت مزاج و قبل از دست زدن به هر چیزی، ابتدا دست خود را با آب و صابون به صورت کامل بشویند.

زائران معمولاً به دلیل سفرهای طولانی در مسیر عتبات عالیات مجبور می‌شوند از سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی استفاده کنند که ممکن است مایع دستشویی یا صابون نداشته باشد. بر همین اساس به زائران توصیه می‌شود حتماً مایع دستشویی، خمیر صابون یا ماده ضدعفونی کننده همراه داشته باشند که این اقدام ساده ، در پیشگیری از بیماری بسیار موثر است .



بیماری وبا در کمین زائران ایرانی!! - سیمرغ

seemorgh.com › سلامت › اخبار پزشکی سلامت

Translate this page

5 hours ago - زائران ایرانی توصیه های زیر را به کار بگیرند تا از مبتلا شدن به بیماری وبا در ... توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا در بین زائران ایرانی.

نکات مهم برای جلوگیری از بیماری وبا - جزقل

jezghel.com/.../نکات-مهم-برای-جلوگیری-از-بیماری-و...

Translate this page

نکات مهم برای جلوگیری از بیماری وبا. ... توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا در بین زائران ایرانی. آبان ۵ام, ۱۳۹۴; اخبار روز ...

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/

Translate this page

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت ... لیزر مو زائد و هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ، PRP، درمان ریزش مو ... تخصصی ترین و با سابقه ترین مرکز لیپولیز و لیپوماتیک ... توصیه های دکتر مهاجر برای زیبایی بیشتر ... با جدیدترین روش از بین بردن چاقی های موضعی آشنا شوید ...

You visited this page.

بیماری وبا در کمین زائران ایرانی!! | فرا پرس

farapress.ir › ... › بیماری وبا در کمین زائران ایرانی!!

Translate this page

5 hours ago - وبا یکی از بیماری های خطرناک است که این روزها در کشور عراق شیوع بسیاری ... توصیه های مهم برای پیشگیری از شیوع وبا در بین زائران ایرانی.

توصیه وهشدارهایی به زائران کربلا - تی نیوز

tnews.ir/news/88F050788182.html

Translate this page

4 hours ago - زائران ایرانی توصیه های زیر را به کار بگیرند تا از مبتلا شدن به بیماری وبا در امان بمانند. ناطقان:با توجه به شیوع وبا در عراق به زائران عتبات عالیات توصیه می شود ، از آب‌ ... لذا به همه زائران توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری، توصیه‌های .... رشد خیانت بین زوج های ایرانی/ چرا زنان و مردان خائن شده اند؟

زائران ایرانی تا 14 روز پس از بازگشت به ایران باید به علائم ...

www.ghatreh.com/.../زائران-ایرانی-روز-بازگشت-ایرا...

Translate this page

Sep 26, 2015 - رییس اداره بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ویروس کرونا در ... زائران ایرانی تا 14 روز پس از بازگشت به ایران باید به علائم کرونا توجه کنند/ احتمال ورود وبا به ... بوده که احتمال شیوع بیماری را در بین زائران ایرانی افزایش می دهد. ... با سایر افراد مهم ترین و ساده ترین راه پیشگیری از ویروس کرونا است.

متقاضیان اعزام به پیاده روی اربعین این توصیه را جدی بگیرند!

www.ghatreh.com/.../متقاضیان-اعزام-پیاده-روی-اربع...

Translate this page

7 hours ago - اعزام زائران اربعین با ویزای کنترل شده/ برآورد حضور 2 میلیونی ... زیارت در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)" با اشاره به ... بیماری مبتلا شده اند اما هیچ زائر ایرانی به این بیماری مبتلا نشده است. ... بیماری وبا شیوع نداشته است، گفت: آموزش های لازم جهت پیشگیری از این بیماری به زائران ارائه می شود.

شیوع گسترده وبا در عراق؛ زائران مراقب باشند | مسئولان حوزه

www.ghatreh.com/.../شیوع-گسترده-وبا-عراق-زائران-...

Translate this page

4 days ago - مسئولان حوزه سلامت عراق اعلام کردند، شمار مبتلایان به بیماری وبا در این ... تنها کاری که از مسئولان برمی آید، توصیه های بهداشتی است: استفاده از غذا و ... تا اربعین حسینی که اوج اعزام زائران ایرانی به عراق است، باید اقداماتی انجام ... کاییدی رعایت نکات بهداشتی را مهم ترین نکته در پیشگیری از ابتلا به وبا می داند: ...

خطرورود ویروس کرونا از عربستان به ایران/توصیه های بهداشتی ...

qudsonline.ir/detail/News/312416

Translate this page

Sep 28, 2015 - خطرورود ویروس کرونا از عربستان به ایران/توصیه های بهداشتی به ... قدس انلاین-قاانی:باآغاز بازگشت حاجیان و همچنین انتقال زائران جان باخته ... دکتر سیدحسن هاشمی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری وبا در کشور ... 6 توصیه مهم برای پیشگیری از ابتلا به "کرونا" ... بین نوشیدن آب و سنگ کلیه هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.

برچسب ها - بیماری وبا - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/tag/1/بیماری%20وبا

Translate this page

تاکید بر اینکه تاکنون مورد قطعی بیماری کرونا در بین... قرار گیرد وی ... بیماری وبا توصیه و رعایت نکات بهداشتی است و زائران... کنم مشکل ... در پیشگیری از بیماریهایی نظیر اسهال مهم است وی افزود... کد خبر: ... شفا آنلاین سلامت معاون مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت... کشور ... احتمال انتقال کرونا از عربستان به ایران.

سلامت - خبرگزاری حج

hajj.ir/78/سلامت

Translate this page

موردی از ویروس کرونا بین حجاج ایرانی گزارش نشده است ... مدیر گروه پیشگیری از بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زائران حج تمتع از استانهای سه .... توصیه‌های مهم رییس سازمان پزشکی سازمان حج و زیارت به زائران تمتع 94 ..... بیان اینکه از ۱۳ آذر امسال و با آغاز عمره مفرده ۵۴‌هزار زایر از خدمات‌درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت ...

رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت:آماده باش ...

www.khabaronline.ir/detail/460392/root/society

Translate this page

Sep 23, 2015 - ایرنا نوشت: رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش ... کرونا در بین زائران ایرانی مشاهده نشده اما تیم های بهداشتی در فرودگاه ها ... عضو کمیته کشوری کرونا ویروس وزارت بهداشت ادامه داد: آخرین نکته مهم ... همین چند توصیه بهداشتی ساده تا حد بسیار زیادی از شیوع بیماری مرس پیشگیری می کند.

توصیه‌های جدید مرکز پزشکی به حجاج ایرانی - ایکنا

iqna.ir/fa/News/3357358

Translate this page

Sep 5, 2015 - گروه سلامت: رئیس بیمارستان مدینه منوره با بیان توصیه‌های پزشکی و بهداشتی با زائران بیت‌الله ... منوره گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری به زائران عزیز تاکید می کنم به توصیه های ... حمایت وزارت بهداشت از پژوهش‌های بین رشته‌ای قرآن و سلامت جهاد دانشگاهی ... توصیه مهم در کربلا؛ ... شیوع وبا در عراق/.

خطر شیوع وبا در کشور مطرح نیست - بیماری - مراقبت - سلامت ...

www.salamatnews.com › مراقبت › بیماری

Translate this page

Oct 8, 2015 - معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت: ... معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت برای پیشگیری از ابتلا به وبا به زائران توصیه کرد از ... او همچنین این اطمینان را هم داد که چنانچه زائران مبتلا به وبا شوند، به خاطر سرد ... درمان شد، گفت: ممکن است موارد تک‌گیری از عراق داشته باشیم اما مهم این است ...

Tebna.ir | News Agency | بهداشت و درمان

tebna.ir/fa/news/cat/30

Translate this page

بین الملل · استان ها · پرونده ویژه · گزارش تصویری ... مهمترین توصیه های پزشکی به زایران عتبات عالیات در روز عاشورا ... عاشورا در کربلای معلی توصیه های مهم بهداشتی و پزشکی به زائران ایرانی ارائه کرد. ... خبرگزاری سلامت- رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به شیوع وبا در عراق از زائران خواست برای پیشگیری از ابتلا به ...

۶ توصیه مهم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا «کرونا ویروس

saamusic.ir/.../۶+توصیه+مهم+برای+پیشگیری+از+اب...

Translate this page

Aug 27, 2015 - شیوع ویروس کرونا در بین حجاج ... وزارت بهداشت، با توجه به شیوع بیماری کرونا در عربستان و بستری شدن تعدادی از زائران ایرانی در بیمارستانهای ... توصیه های وزارت بهداشت برای پیشگیری از انتشار بیماری کرونا: ... 2- توجه زائر .... توسط ویروس عامل این بیماری ایجاد شده و با حمله به کبد باعث التهاب کبد می شود.

[PDF]توسعه بهداشت در خاورمیانه: تجربه ایران - مجله طب سنتی اسلام و ...

www.jiitm.ir/files/.../admin-A-10-1-177-b8a49fb.pdf

Translate this page

ﻫﺎﻱ ﺭﺍﻳـﺞ. ،ﺣﺞ. ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻱ. ،. ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﺷﻴﻮﻉ ﺁﻧﻬﺎ . ﺍﺳﺖ. ﺣﺎﻝ ﺩﻭ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻬﻢ ﻣﻄﺮﺡ ﺍﺳﺖ ... ﻫﺎﻱ ﺣﺞ ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﺯﺍﺋـﺮﺍﻥ ﺍﻳﺮﺍﻧـﻲ ﻭ ﺍﺭﺍﺋـﻪ ﺗـﺪﺍﺑﻴﺮ ﻃـﺐ ﺳـﻨﺘﻲ ﺩﺭ ﭘﻴﺸـﮕﻴﺮﻱ ﻭ ﻛﻨﺘـﺮﻝ ﻭ .... ﺪ ﻭ ﺑـﺎ ﻧﺘـﺎﻳﺞ ﺳـﺎﻳﺮ .... ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺭﻳﺸﻪ. ﺍﻱ ﻋﺎﻣﻞ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻴﻤـﺎﺭﻱ ﻗﺒـﻞ ﺍﺯ ﺳـﻔﺮ ﺣـﺞ ﻭ. ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﺗﻮﺻﻴﻪ ﺷﺪﻩ. ﺑﺮﺍﻱ. ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﺑﺮﻭﺯ ...

زائران کربلا مراقب وبا باشند - آکا - سلامت

www.akairan.com/health/bimari.../201483023254.htm...

Translate this page

اگرچه بیماری وبا در ایران تقریبا فروکش کرده و به مرحله کنترل درآمده, اما سوژه ... حج و زیارت اقدامات پیشگیرانه و آموزشی لازم را در مورد این بیماری برای زائران عتبات ... از مردم خواسته است که به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از طریق زائران کربلا .... از علت های بنیادی مهم نیاز به خواب است اما برای برای این کار دانشمندان یک توصیه ...

[PDF]ﺑﻮﻟﺘﻦ ﺧﺒﺮﯼ 1394/6/10 ۱٣۹۴/٠۶/۱٠ - روابط عمومی - دانشگاه علوم ...

ravabet.sbmu.ac.ir/uploads/10-6-94.pdf

Translate this page

Sep 1, 2015 - ﮐﺮﻭﻧﺎ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺯﺍﺋﺮﺍﻥ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﺳﺘﺮﻭﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺣﺞ ﻭ. ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ... ﮐﺎﻣﻞ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﻭ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺷﺎﻫﺪ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺗﻨﻔﺴﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺯﺍﺋﺮﺍﻥ ﮐﺎﺭﻭﺍﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﯾﻢ. ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺣﺞ ... ﭼﻨﺪ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﺗﺎ ﺣﺪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺷﯿﻮﻉ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻣﺮﺱ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. .... ﻗﺎﻟﺐ ﺑﺴﺘﻪ ﻫﻔﺘﻢ ﺍﺯ ﮔﺎﻡ ﻧﺨﺴﺖ ﻃﺮﺡ ﺗﺤﻮﻝ ﻧﻈﺎﻡ ﺳﻼﻣﺖ ﻭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﺭﺗﻘﺎﯼ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻭﯾﺰﯾﺖ ﺳﺮﭘﺎﯾﯽ ﺍﺯ. ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﺁﻏﺎﺯ ...

بیماری های تنفسی در کمین زائران :: رودخانه آبی

roodkhane.blog.ir/.../بیماری-های-تنفسی-در-کمین-زا...

Translate this page

استفاده از سجاده شخصی و ماسک تنفسی از جمله توصیه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ... 2 . ... کرونا در کمین زائران ایرانی : پزشکان ایران ..... کمین وبا در حاشیه مشهد و شهرستان های مرزی استان - روزنامه شهرآرا .... هدف این مطالعه بررسی اپیدمیولوژیکی بیماری‌های حج در بین زائران .


۹۴/۰۸/۰۵
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی