وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


میوه لاغری, میوه کاهش وزن, لاغری, کاهش وزن

با این میوه هر روز 1 کیلو وزن کم کنید (میوه لاغری)

در مورد موثر بودن موز در فرایند کاهش وزن اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. برخی ادعا می‌کنند موز سرشار از کربوهیدرات است و نمی‌تواند به کم کردن وزن کمک کند. برخی دیگر بر این باورند که موز سرشار از مواد مغذی است و به کاهش وزن و داشتن وزن متناسب کمک می‌کند.

اگرچه موز میزان کربوهیدرات یا قند بالایی دارد، اثر چندانی بر سطح قندخون بدن نمی‌گذارد. کم بودن میزان گلوکز آن باعث می‌شود قند خون نسبت به سایر غذاها به میزان قابل قبولی بالا رود. از طرفی گلوکز پایین برای کنترل گرسنگی بسیار مفید است. و این از عوامل کلیدی در کاهش وزن است.

فیبر بالا و گلوکز پایین موجود در موزباعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. موز کالری و چربی بسیار کمی دارد و سرشار از مواد مغذی با ارزش است. به علاوه مزه فوق‌العاده‌ای دارد که آن را به یک غذای عالی برای رژیم غذایی تبدیل می‌کند.

موز

بسیاری از افراد گیاه‌خوار، هر هفته ۱۰ تا ۱۲ عدد موز می‌خورند و در عین حال وزن ایده‌آل بدنشان را حفظ می‌کنند. مهم این است که آنها غذاهای چرب زیادی مصرف نمی‌کنند. وقتی غذای چرب را همراه با غذاهای قنددار مانند موز ترکیب می‌کنیم، به شکل چربی در بدن انباشته می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت که اگر مصرف چربی‌مان را کنترل کنیم، بدون احساس گناه یا بالا رفتن وزن می توانیم از این میوه خوشمزه لذت ببریم. در حقیقت ما با قرار دادن این میوه خارق‌العاده در رژیم غذایی، فرآیند گوارش، حذف سموم اضافی و لطافت پوست‌مان را بهبود می‌بخشیم.

موز فواید شگفت‌انگیز دیگری هم دارد. گذشته از آنکه سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است، عاری از چربی یا کلسترول بوده و برای قلب، استخوان‌ها ، سیستم عصبی و کلیه‌ها مفید است همچنین مصرف منظم آن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود ببخشد.

رژیم غذایی موز، یک رژیم خوشمزه و سریع برای کاهش وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته‌کننده و بی‌مزه است. موز می تواند به تولید سروتونین در بدن که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود، کمک کند. بنابر این وقتی که رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این یک عامل مهم در هر رژیم غذایی موفق است. استفاده از این رژیم بسیار آسان است و به کمک آن می‌توانید تنها در عرض سه تا چهار روز سه تا چهار کیلو لاغر شوید.

برنامه غذایی سه روزه لاغری با موز
به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست دوست دارید می‌توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. می‌توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی‌ است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می‌توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر بگذارید. این رژیم ساده به شما کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن‌تان خلاص شوید.
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
رژیم غذایی: چطور در ۷ روز ۸ کیلوگرم لاغر شوید - مردمان
www.mardoman.net/diet/8k
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا به دنبال سریع‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ ... متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچوقت به سراغ قرص‌ها و مکمل‌های لاغری که این ... و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند. ... هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته آب بنوشید.
لاغری سریع در 3 روز با یک میوه - نمناک
namnak.com/12616-لاغری-سریع-در-3-روز.html
لاغری سریع در 3 روز و لاغری در 3 روز و میوه ی لاغر کننده و رژیم لاغری میوه و لاغری ... برخی ادعا می‌کنند موز سرشار از کربوهیدرات است و نمی‌تواند به کم کردن وزن کمک کند. برخی دیگر بر این باورند که موز سرشار از مواد مغذی است و به کاهش وزن و داشتن وزن ... به مدت سه تا چهار روز ، هر روز 3 تا 5 موز را با 3 تا 4 فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید.
رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - آکا
www.akairan.com/health/chagh1/20157145131.html
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیم لاغری جنرال موتورز، 7 روزه وزن تان را 8 کیلو کم می کند ... می توانید تا هر اندازه ای که می توانید از هر میوه ای که دوست داشتید به جز موز بخورید. ... سومین روز رژیم لاغری : با میوه ها و سبزیجات پوستی سالم داشته باشید ... باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ساعتی احساس ...
هر روز نیم کیلو لاغر شوید! - بیتوته
www.beytoote.com/health/dietary/every-pound2-lean.html
رژیم لاغری غذای کم کالری تردمیل لاغر شدن سوزاندن کالری ,لاغری سریع,راههای لاغر شدن, رژیم ... ۱- برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو وزن کم کنید باید آگاهی و دانش خوبی نسبت به ... و در هر وعده ، مواد غذایی سبک و مفید مثل ، میوه ، ماهی ، مرغ ، تخم مرغ و سبزیجات خام مصرف کنید و از ... خانم ها:با این کار مهمان ها را در نوروز غافلگیر کنید!
یه راه لاغری سخت بگین که سرعتی باشه برامم مهم نی حالم بد شه
www.cloob.com/timeline/answer_132001_1738703
۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - من با دوچرخه سواری تا 14 کیلو در عرض 45 روز کم کردم. ... البته هر رژیمی که بیش از 1 کیلو در هفته وزن رو پایین بیاره طبیعتا برای بدن ضررهایی ...
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه - تالاب
www.talab.ir/health/dietary/10-day-fat-loss-diet-for-water.html
اگر قصد دارید خیلی سریع وزن و چربی های اضافه خود را کم کنید این مقاله کامل و معجزه گر را از دست ندهید . ... هر روز تعداد آگهی هایی که مدعی هستند لاغری بیش از 10 کیلو ظرف کمتر از یک ماه با متد آنها امکان ... پس دست بجنبانید و با گرفتن یک رژیم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربی‌های ... *به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید.
5 ماهه سی کیلو وزن کم کنید - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/22491_5-ماهه-سی-کیلو-وزن-کم-کنید.html/
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مطلب در رابطه با شخصی که در 5 ماه سی کیلو وزن کم کردن ... شیر بدون چربی و یک عدد خرما، در میان وعده صبح یک میوه و ۱۰ عدد بادام زمینی یا ... به همین دلیل سعی می کنم حتما هر روز پیاده روی داشته باشم. .... چگونه لاغر شویمراز های لاغریروشی قطعی برای لاغر شدنکم کردن وزن ... دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه ).
با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر شوید ! - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/.../با-این-میوه-3-روزه-3-کیلو-لاغر-شوید
۱ روز پیش - اینکه با خوردن موز در عرض سه روز سه کیلو لاغر شوید. ... موز سرشار از کربوهیدرات است و نمی‌تواند به کم کردن وزن کمک کند. ... بدون احساس گناه یا بالا رفتن وزن می توانیم از این میوه خوشمزه لذت ببریم. ... برنامه غذایی سه روزه لاغری با موز. به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید.
چگونه سریع ۳۰ کیلو وزن کم کنیم؟ - مجله اینترنتی تناسب اندام
fitnessmagazine.ir/weight-loss/lose-pounds-weeks/
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دو بار در روز و هر بار ۲۰ دقیقه ورزش کنید. ... با اضافه کردن مقداری میوه و سبزی به هر وعده ی غذایی و کنار گذاشتن مواد .... ببخشید یه سوال توی این هشت هفته که ممکنه سی کیلو وزن کم کنیم آیا این لاغری سریع باعث نازایی و مشکلات دیگه نمیشه؟ ... ۱۷ تیر ۱۳۹۴ در ۱:۳۹ ق.ظ. با سلام. من ۱۷ سالمه و قدم ۱۶۵ هستش و وزنم ۸۰ و ...
لاغری سریع در 3 روز با یک میوه - pinier - ساخت وبلاگ
mahmoodsoft.birblog.ir/post-196204.html
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این میوه ی لاغری برخلاف ..., forum.zibatan.ir لاغری سریع در یک هفته با رژیم ... با این رژیم 15 روزه 10 کیلو کم میکنید و تا یک سال ثابت میمانید! ... با کمی جدیت و استفاده از یک تکنیک درست می توانید به مدت یکماه هر روز ۴۵۰ گرم از . .... با این رژیم در چهار روز 3 کیلو وزن کم کنید و با معده کوچک ادامه دهید و کم بخورید .
جستجوهای مربوط به با این میوه هر روز ۱ کیلو وزن کم کنید (میوه لاغری)
رژیم لاغری جنرال موتورز
رژیم لاغری یک هفته ای سریع
عوارض رژیم جنرال موتورز
نسخه اصلی رژیم جنرال موتورز
مضرات رژیم جنرال موتورز
عوارض رژیم جی ام
معایب رژیم جنرال موتورز
رژیم میوه خواری برای لاغری
هر روز نیم کیلو لاغر شوید! - بیتوته
www.beytoote.com/health/dietary/every-pound2-lean.html
رژیم لاغری غذای کم کالری تردمیل لاغر شدن سوزاندن کالری ,لاغری سریع,راههای لاغر شدن, رژیم ... ۱- برای اینکه بتوانید هر روز نیم کیلو وزن کم کنید باید آگاهی و دانش خوبی نسبت به ... و در هر وعده ، مواد غذایی سبک و مفید مثل ، میوه ، ماهی ، مرغ ، تخم مرغ و سبزیجات خام مصرف کنید و از ... خانم ها:با این کار مهمان ها را در نوروز غافلگیر کنید!
5 ماهه سی کیلو وزن کم کنید - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/22491_5-ماهه-سی-کیلو-وزن-کم-کنید.html/
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مطلب در رابطه با شخصی که در 5 ماه سی کیلو وزن کم کردن صحبت خواهیم کرد. ... یک قاشق غذاخوری عسل، یک لیوان شیر بدون چربی و یک عدد خرما، در میان وعده صبح یک میوه و ۱۰ عدد بادام زمینی یا ۱۰عدد پسته و برای ... به همین دلیل سعی می کنم حتما هر روز پیاده روی داشته باشم. ..... دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه ).
چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید ...
www.zibasho.com/archives/43/comment-page-4
اگر به فکر کم کردن چند کیلو وزن اضافه خود هستید،به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. ... همه حبوبات، سبزیجات خام، سبزیجات نیم پز، میوه ها ،پاستاهای تهیه شده از آرد .... سلام من ۲۶ سالمه هر روز ایروبیک میرم و ۴۰ دقیقه ترد میل میزنم تو این ماه با رژیم ... و الان ۷۴ کیلو هستم قدم ۱٫۶۲ میشه یه راهنمایی کنید که ماهی ۶ کیلو وزن کم کنم؟
10 نکته ساده برای کاهش وزن | میزغذا
www.mizeghaza.com › بهداشت و سلامت
از مقدار به دست آمده در فرمول فوق ۵۰۰ کیلو کالری کم کنید (برای کاهش وزن) تا میزان ... نکته دوم: هر روز حداقل ۵ وعده میوه و سبزیجات میل کنید ... بسیاری از مردم از کشف این حقیقت که تنها با مصرف غذای خانگی می توانند از وزن خود بکاهند، شگفت زده می شوند. ... ۱- به این پدیده yo-yo dieting نیز اتلاق می شود که به معنی کاهش و افزایش ...
رژیم غذایی: چطور در ۷ روز ۸ کیلوگرم لاغر شوید - مردمان
www.mardoman.net/diet/8k
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا به دنبال سریع‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ ... و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند. ... هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته آب بنوشید. ... باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ...
چگونه سریع ۳۰ کیلو وزن کم کنیم؟ - مجله اینترنتی تناسب اندام
fitnessmagazine.ir/weight-loss/lose-pounds-weeks/
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این تمرین کالری خواهد سوزاند و اگر یک رژیم کم کالری داشته باشید، چربی هم خواهید ... هر روز صبح با تعیین زمانی برای مصرف یک وعده‌ی سالم و کوچک، صبحانه بخورید. سعی کنید صبحانه‌تان شامل چیزهایی مثل بلغور جو دوسر بهمراه میوه، ماست، یک میوه‌ی ..... میزان پیشنهادی برای کاهش وزن، ۰.۵ تا ۱ کیلوگرم در هفته است.
کیلو - آکاایران
www.akairan.com/health/tag/کیلو/
خواص میوه و سبزیجات · تغذیه سالم، زندگی سالم · بیماری و بهداشت · طب سنتی و گیاهان ... آکاایران: رژیم غذایی وزن 5/86 کیلوگرم آکاایران: -هر روز مجموعا” یک لیوان شیر یا ماست ... آکاایران: با این روش های خانگی هفته ای نیم کیلو وزن تان را کم کنید! ... برای کاهش ۱ کیلو وزن در هفته به صرف هزینه های اضافی نیازی نیست، حتی لزومی ندارد ...
رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - آکا
www.akairan.com/health/chagh1/20157145131.html
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با رژیم لاغری 7 روزه,8 کیلو وزن تان کاهش دهید و گرسنگی تحمل نکنید ... سومین روز رژیم لاغری : با میوه ها و سبزیجات پوستی سالم داشته باشید ... باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ ... در این روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه تان را بخورید.
با این میوه 3 روزه 3 کیلو لاغر شوید ! - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/.../با-این-میوه-3-روزه-3-کیلو-لاغر-شوید
۱ روز پیش - اینکه با خوردن موز در عرض سه روز سه کیلو لاغر شوید. ... برخی ادعا می‌کنند موز سرشار از کربوهیدرات است و نمی‌تواند به کم کردن وزن کمک کند. ... کنترل کنیم، بدون احساس گناه یا بالا رفتن وزن می توانیم از این میوه خوشمزه لذت ببریم. ... به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید.
چگونه در دو هفته، نُه کیلو وزن کم کنیم؟ - چگونه این کار را ...
chegoneh.com/چگونه-در-دو-هفته-نه-کیلو-وزن-کم-کنیم_5503.html
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با وجود جراحی های کاهش وزن و قرص های لاغری، کم کردن این مقدار وزن در دو هفته ... این کار را باید تمام مدت شبانه روز و هر روز هفته، به جز قبل از ورزش انجام دهید. ... و برنج قهوه ای) و میوه های قند دار مانند موز، پرتقال و سیب را نیز قطع کنید.


۹۵/۰۱/۰۹
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی