وبلاگ تفریحی




درباره ما


آپارات اهنگ,دانلود آهنگ شاد و غمگین,دانلود آهنگ عربی,دانلود آهنگ لری,آهنگباز,آهنگدونی,دانلود آهنگ کردی تهران موزیک,دانلود آهنگ شاد عروسی,دانلود اهنگ شاد رقص,دانلود آهنگ شاد تولد,دانلود اهنگ تو ماشین,دانلود آهنگ زنگ گوشی,سایت دانلود اهنگ,آپارات تصادف,آپارات موسیقی,آپارات اهنگ,آپارات کارتون,آپارات فیلم خارجی,آپارات مستند,آپارات کلیپ خنده دار,فیلم کره ای,دانلود سریال کره ای,دانلود فیلم سینمایی کره ای,عکس بازیگران زن ایرانی,عکس بازیگران مرد ایرانی,عکس خوانندگان


بازداشت غزل حشمت , بازداشت همسر باربد بابایی , بیوگرافی غزل حشمت , تصادف غزل حشمت , دستگیری غزل حشمت , دستگیری همسر باربد بابایی , دلیل بازداشت غزل حشمت , دلیل دستگیری غزل حشمت , عکس غزل حشمت در زندان , غزل حشمت , فیلم تصادف غزل حشمت

عکس دستگیری و بازداشت غزل حشمت به دلیل تصادف در اتوبان حکیم

عکس دستگیری و بازداشت غزل حشمت به دلیل تصادف در اتوبان حکیم

عکس دستگیری و بازداشت غزل حشمت به دلیل تصادف در اتوبان حکیم

بازداشت غزل حشمت

خبر دستگیری غزل حشمت و بازداشت غزل حشمت همسر باربد بابایی مجری شب کوک و آوانو به دلیل تصادف با دو مرد افغان در اتوبان حکیم تهران امروز ۲۶ شهریور ۹۵ منتشر شده است.

غزل حشمت در اتوبان حکیم درپی حادثه رانندگی به دو مرد افغان زده و یکی از آنها جا در جا فوت کرده است.

در حال حاضر غزل حشمت در بازداشگاه به سر می برد هنرمندان و جمعی از مردم خیر در تلاش هستن با جمع آوری وجه و پرداخت دیه غزل حشمت را از زندان آزاد کنند.

عکس دستگیری و بازداشت غزل حشمت به دلیل تصادف در اتوبان حکیم

عکس دستگیری و بازداشت غزل حشمت به دلیل تصادف در اتوبان حکیم

غزل حشمت روز گذشته در اتوبان حکیم در پی حادثه رانندگی به دو مرد افغان زده و یکی از آنها جا در جا فوت شده است.

در حال حاضر غزل حشمت در بازداشگاه به سر می برد. هنرمندان و جمعی از مردم خیر در تلاش هستن با جمع آوری وجه و پرداخت دیه غزل حشمت را از زندان آزاد کنند.

بیوگرافی غزل حشمت

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ و دانشجوی مدیریت گمرک است. قبل از اینکه فعالیتش را در این شبکه آغاز کند در یک شرکت بازرگانی کاری مرتبط با رشته اش انجام می داده ، اما این روزها با وجود کارهای زیاد وقتی برای ادامه شغل قبلی اش باقی نمانده هرچند که دوست ندارد به بازیگری به عنوان یک حرفه نگاه کند و می گوید: «بازیگری رو حرفه نمی دونم چون یه عشقه ، اگه بخوام به عنوان منبع درآمد ثابت بهش نگاه کنم باید خیلی کارها رو قبول کنم که شاید دوستشون نداشته باشم پس ترجیح می دم بازیگری عشقم باشه و شغلم با رشته تحصیلم مرتبط باشه ».

قبل از اینکه از رابطه بازیگری و مترجمی بپرسم ، می خندد و می گوید: «می دونم رشته ام هیچ ربطی به بازیگری نداره » قبل از اینکه وارد این شبکه شود کار بازیگری تئاتر انجام می داده ، خودش می گوید: «هفت سال برای بازیگری زحمت کشیدم نمی خوام با انتخاب نادرست همه چیز خراب شود.»

این روزها اولین کار بلند تلویزیونی اش یعنی «روزهای به یادماندنی » از شبکه های داخلی در حال پخش است . او بازیگری را هم حرفه اش می داند و هم عشقش ، اما از سر تفریح در کنار غزل حشمت مجریگری می کند. می گوید: «من یک بازیگرم نه مجری ».

غزل حشمت با اینکه پنج سال قبل در یکی از کلیپ های محمد اصفهانی بازی کرد و بعدها سریال «عشق گمشده » را از او دیدیم اما شهرتش را مدیون اجرا و بازی در کلیپ هاست، خودش هم این را می داند و می گوید: «این کلیپ ها برای من سکوی پرتاب بود».

گردآوری: سایت تفریحی بیا فان

عکس باربد بابایی و همسرش غزل حشمت مجری آوانو و شب کوک


۹۵/۰۶/۲۷
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی